سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اردکان

آن که حساب نفس خود کرد سود برد ، و آن که از آن غافل ماند زیان دید ، و هر که ترسید ایمن شد و هر که پند گرفت بینا گردید . و آن که بینا شد فهمید و آن که فهمید دانش ورزید . [نهج البلاغه]

از: محمدعلی فتوحی  جمعه 87/7/26  ساعت 7:40 عصر  

4

آره داشتم خدمتون میگفتم که جناب دکترخاتمی محبوب ، از دست نادانی ها وسؤاستفاده های خیلی از هواداراش وهمشهریهاش خبر نداره که هیچ ، اگر هم داره خیلی رنج میبره ، خصوصا وقتی که کانالهای خبری و مخبرین به ایشان خودشون پاشون بلنگه ویا نادون باشند ویا منبع سؤاستفاده .

امان از دست این حاج فاطمه خانم ، خواهر ایشون ، که با بعضی کارهای سبکش ونادونی هاش ذهن مردم ودوستداران سیدمحمد عزیز رو آزرده میکنه ، یک نمونه اش که الان یادم میاد موضوع طرفداری حاج فاطمه خانم از دکترمعین در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 بود.

ایشون در آن زمان که تنورانتخابات خیلی داغ شد برای طرفداری از دکترمعین ( وزیرعلوم وفناوری زمان دکترخاتمی وکاندیدای ریاست جمهوری دوره نهم) درمقابل جناح راست و تندروها ، بخواب و رویا از حضرت عباس ع متوسل شده بود ومرتب در محافل ومجالس زنانه ، که برای تبلیغ میرفت میگفت : من خواب حضرت عباس رو دیدم که بمن گفت به مردم بگید به دستان بریده ام که به معین رای بدهند. !!!!!!‏‏

 اینقدر مردم به این حرف خندیدند ودستمایه مخالفین شده بود وچقدر دکترخاتمی رو تحقیر کردند و به ریش همشون خندیدند وهنوز هم سر زبون مردم اردکان وشهرهای مجاور، این چنین حرفهای نپخته حاج فاطمه خانم زبونزد هست و جوک شده براشون .


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

1
9
7
6
5
دمش گرم بابا ایول
4
3
2
1

فهرست


7178 :کل بازدید
12 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز

پیوندهای روزانه


اوقات شرعی


درباره خودم


اردکان

لوگوی خودم


اردکان

اشتراک


 

طراح قالب